معیارهای انتخاب یک سامانه پیامکی خوب چیست؟

1 مهمترین معیار،پشتیبانی خوب یک شرکت میباشد.

2 بانک اطلاعاتی گسترده ای را داشته باشد.

3 هنگامی که هریک از اپراتورها دارای اختلال میباشد،شرکت ارائه دهنده سرویس به تمامی کاربران اطلاع رسانی کند.

4 با تمامی اپراتورها همکاری نماید و تنها با یک اپراتور کار نکند.(اپراتورهای موجود1000،2000،3000،5000،021)

5 شرکت ارائه دهنده،سامانه های خود را گارانتی نماید.

اوج پیامک مفتخر است که امکانات زیر را فراهم میکند:

1 پشتیبانی 24ساعته(از طریق تلفن،ایمیل،گفتگوی آنلاین،تیکت و… را فراهم میکند.)

2 بانک اطلاعاتی وسیعی را در اختیار کاربران قرار میدهد.(برای مشاهده کامل بانک اطلاعاتی به حساب آزمایشی مراجعه نمایید.)

3 اطلاع از جدیدترین رویدادها و اطلاعیه های اپراتورهای مختلف

4همکاری با تمام اپراتورهای کشور(1000،2000،3000،5000،021)

5 تمامی سامانه ها دارای گارانتی رضایت و گارانتی پرداخت وجه در صورت عدم رضایت میباشد.در صورتی که شما از سامانه و یا پشتیبانی مربوطه راضی نیستید وجه شما بازگشت داده خواهد شد.

افتخار ما پشتیبانی 24ساعته ماست.

اوج پیامک(ارائه دهنده سامانه های کاربری و نمایندگی پیام کوتاه)

معیار انتخاب سامانه پیامکی