کاربرد سامانه پیامک ویژه نشریات و مجلات

 

  • دريافت سوژه و عناوين مورد علاقه خوانندگان براي چاپ در شماره بعدي.
  • دريافت مطالب كوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
  • اعلام فرارسيدن زمان تمديد اشتراك
  • ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه كمي پيش از انتشار آن.
  • اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگاننش
  • برگزاري مسابقه پيامكي
  • برگزاري نظرسنجي پيامكي
  • ارسال پيام تبريك و تهنيت در مناسبت ها
  • جذب اسپانسر مالي و كسب درآمد
  • اعلام خبرهاي خاص مديريت به پرسنل بصورت گروهي و يا تك تك – جلسات ، آخرين تصميمات
  • اعلام ابلاغيه ها ، اطلاعيه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آني
  • جلوگيري از برگشت چك و درج تاريخهاي سررسيد اسناد پرداختني
  • دعوت از همكاران و مشتريان براي حضور در نمايشگاهها و همايش هاي شما
  • استفاده در سيستم اطلاع رساني به نمايندگان ، شعب ، مشتريان ، همكاران
  • ارتباط پويا و دوطرفه
  • اعلام تغييرات فوري و ضروري پيراموت تغيير قيمت ها ، ساعات كاري ، تعطيلي ، اعلام برنامه ه ا ي فوق العاده، هزينه ها و برنامه هاي جانبي و تشكيل جلسات نمايندگان ، شركاء و…
  • فرضاً نشريه اي با درج شماره اختصاصي شركت بر روي نشريه خود مي توانند اقدام به برگزار ي مسابقه و يا نظرسنجي كند و همچنين شركت هاي بزرگ مي توانند حقوق كاركنان خود را بر رو ي سيستم گذاشته و افراد با ارسال كد پرسنلي خود از وضعيت حقوق خود مطلع گردند.